سفارش آسان غذا در رستوران

حسابداری ، مواد معدنی

سفارش آسان غذا در رستوران

۱۲ بازديد

چگونه یک سیستم یکپارچه سفارش رستوران، عملیات رستوران را ساده می کند؟


چگونه سیستم یکپارچه سفارش رستوران می تواند به شکوفایی رستوران شما کمک کند

3 راه برای استفاده از سیستم سفارش رستوران برای افزایش فروش شما
1. سفارش رستوران موبایل و وب سایت
2. سیستم سفارش رستوران شما باید یک برنامه تحویل داشته باشد
3. برنامه سرور
از آنجایی که تمام فعالیت های رستوران در حال حاضر خودکار شده اند ، رستوران را قادر می سازد تا دسترسی خود را گسترش دهد و محدودیت های خود را افزایش دهد. این امر به ویژه در مورد اینکه چگونه سیستم سفارش برای رستوران ها به افزایش فروش کمک می کند صادق است. سیستم سفارش رستوران سیستمی است که به رستوران ها اجازه می دهد سفارش مشتریان را بپذیرند. با افزایش سفارشات آنلاین، ضروری است که سیستم سفارش با سفارش آنلاین یکپارچه شود. نقطه فروش (POS) اکنون به یک سیستم سفارش یکپارچه رستوران تبدیل شده است که جدا از تسهیل سفارش دستی، می تواند سفارشات را به صورت آنلاین بپذیرد و پردازش کند.
خرید نرم افزار حسابداری طلافروشی 


3 راه برای استفاده از سیستم سفارش رستوران برای افزایش فروش شما


امروزه رستوران ها به دنبال استفاده از فناوری هستند که به آنها کمک می کند تا رستوران خود را بدون سردرد اداره کنند. از این رو، رستوران ها راه های مختلفی پیدا کرده اند که از طریق آن سیستم سفارش رستوران شما می تواند فروش رستوران شما را تقویت کند. بخوانید و بدانید که چگونه می توانید آن را محقق کنید.
صندوق فروشگاهی در شیراز


1. سفارش رستوران موبایل و وب سایت


شما به عنوان صاحب رستوران باید متوجه باشید که امروزه مشتریان از طریق موبایل و لپ تاپ خود سفارش می دهند. سفارش آنلاین به شکل بزرگی مطرح شده است . از این رو شما باید یک وب سایت و اپلیکیشن موبایل بسیار مشتری پسند داشته باشید تا بتوانند بدون هیچ زحمتی سفارشات خود را ثبت کنند. مهمترین مواردی که برای تبدیل یک وب سایت و سفارش موبایلی باید در نظر گرفته شود تا آن را به گزینه ای مناسب برای مشتریان خود تبدیل کند عبارتند از:

  • منوی بلادرنگ: هر تغییری که در منوی مرکزی POS ایجاد شود، فوراً در وب‌سایت و اپلیکیشن موبایل به‌روزرسانی می‌شود. این یک شمشیر دو لبه است. در حالی که این برای شما مفید خواهد بود زیرا می توانید از دردسرهای ایجاد تغییرات دستی در وب سایت و تلفن همراه خودداری کنید، همچنین مطمئن شوید که مشتریان شما همیشه با تمام آیتم های منوی جدیدی که در منوی خود وارد می کنید هماهنگ هستند.
  • مشتریان می توانند نمایه خود را داشته باشند: اگر مشتریان شما بتوانند جزئیات خود را مانند سفارشات مورد علاقه خود، آدرس های متعدد و موارد مشابه ذخیره کنند، ارسال سفارشات برای مشتریان شما بسیار آسان می شود.
  • ذخیره تاریخچه سفارش: اگر تمام سفارش های قبلی به طور خودکار ذخیره شوند، مشتریان می توانند به راحتی سفارش خود را به عنوان مورد علاقه علامت گذاری کنند و همان سفارش را با یک کلیک انجام دهند. چنین سیستم سفارش رستوران باعث می شود سفارش برای مشتریان شما آسان شود.
نرم افزار حسابداری رستوران
  • امکان ثبت سفارش های قبلی: بسیاری از مواقع مشتریان ترجیح می دهند از قبل سفارش دهند، اما اکثر رستوران ها این ویژگی را ارائه نمی دهند. از این رو، اگر سیستم سفارش رستوران شما این ویژگی را ارائه دهد، به طور خودکار به شما کمک می کند تا فروش رستوران خود را افزایش دهید.
  • شما باید بتوانید بازخورد مشتری را جمع آوری کنید: دریافت بازخورد مشتری ضروری است تا بتوانید روی آن کار کنید و تمام تغییرات مورد نیاز را انجام دهید. می توانید با آنها وارد گفتگو شوید. اگر قدردانی کرده‌اند، لطفاً تأیید کنید، و اگر شکایتی ارسال کرده‌اند، عذرخواهی کنید. هنگامی که شروع به پذیرش نظرات مشتریان خود کنید، آنها احساس ارزشمندی خواهند کرد و مطمئناً رستوران شما را مجدداً بازدید خواهند کرد.
  • یکپارچه سازی CRM: اگر سیستم سفارش وب سایت شما با POS شما یکپارچه شود، جزئیات مشتری به طور خودکار همگام سازی می شود. اکنون، هنگامی که تمام جزئیات مشتری خود را در POS خود داشته باشید، می توانید ایمیل های سفارشی شده و در روز تولد و سالگرد مشتریان خود ارسال کنید. حتی می توانید از طریق این اس ام اس ها و ایمیل ها آنها را از اتفاقات جدید در رستوران خود، تعاملات جدید در منو و موارد مشابه مطلع کنید. چنین اقداماتی به شما کمک می کند تا یک رابطه قوی با مشتری ایجاد کنید و به نوبه خود به شما در حفظ مشتریان کمک می کند.
  • از خطر سفارش‌های از دست رفته اجتناب کنید: از آنجایی که تمام سفارش‌های شما از وب‌سایت مستقیماً به POS می‌رود، این به شما کمک می‌کند تا خطر سفارش‌های از دست رفته را بسیار کاهش دهید. از دست دادن یک سفارش به معنای از دست دادن یک مشتری بالقوه وفادار است که بدیهی است نمی توانید آن را به خطر بیندازید!
  • اعلان‌های فشاری: برای ایجاد رابطه بهتر با مشتریان خود، می‌توانید از ویژگی اعلان فشار در برنامه تلفن همراه خود استفاده کنید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا به مشتریان خود اعلان‌های فشار فوری را در مورد تغییرات در منوی خود یا هر رویداد یا پیشنهاد جدیدی که رستوران شما میزبان یا ارائه می‌کند، از طریق موبایل ارسال کنید.

کیوسک سفارشگیر در اصفهان

2. سیستم سفارش رستوران شما باید یک برنامه تحویل داشته باشد


داشتن یک برنامه تحویل، سیستم سفارش رستوران شما را به طور کامل تقویت می کند. ویژگی هایی که باید در سیستم سفارش رستوران یا برنامه تحویل خود بگنجانید که به نوبه خود به شما در افزایش فروش رستوران کمک می کند:

گزارش بی‌درنگ درباره پسران تحویل‌دهنده موجود داشته باشید: بسیاری از اوقات سفارش‌های مشتری لغو می‌شوند زیرا اطلاعات پسران تحویل‌دهنده موجود در دسترس نیست. برای جلوگیری از چنین مواردی، سیستم سفارش رستوران شما باید یک برنامه تحویل داشته باشد، که گزارشی در مورد تحویل‌دهنده‌های موجود به شما می‌دهد تا بتوانید بر اساس آن سفارش‌ها را به آنها اختصاص دهید.
ردیابی بی‌درنگ پسران تحویل: اگر گزارش‌های بی‌درنگ از محل حضور پسران تحویل‌دهنده خود، مدت زمان لازم برای اتمام تحویل سفارش دارید، می‌توانید سفارش بعدی را به آنها اختصاص دهید. بر این اساس، این تضمین می کند که هیچ مشتری گرسنه ای را ناامید نخواهید کرد که به نوبه خود به شما کمک می کند تا فروش بیشتری را جذب کنید.
یکپارچه سازی پیامک: اگر به مشتریان شما فرصت داده شود تا سفارش خود را پیگیری کنند، همیشه خوشحال خواهند شد. اگر برنامه تحویل شما این ویژگی را ارائه دهد، رستوران شما اولین انتخاب برای مشتریان شما خواهد بود.

ترازو فروشگاهی در اصفهان 

3. برنامه سرور


سیستم سفارش رستوران شما باید دارای یک برنامه سرور باشد که به کارکنان رستوران شما کمک می کند تا محصولات رستوران را به خوبی بفروشند و به فروش برسانند. راه هایی که از طریق آنها یک برنامه سرور به شما کمک می کند تا فروش خود را افزایش دهید عبارتند از:

تاخیر در سفارش را کاهش می‌دهد و زمان گردش جدول را کاهش می‌دهد: زمانی که سرورها سفارش‌ها را دریافت می‌کنند، سفارش‌ها مستقیماً به POS فرستاده می‌شوند و از این رو هرگونه تاخیر در گرفتن سفارش کاهش می‌یابد. وابستگی به کار دستی با کمک سیستم سفارش رستوران بسیار کاهش می یابد.
یکپارچه سازی CRM: تمام جزئیات مشتری شما درست در مقابل مشتریان در دسترس خواهد بود. تنها با وارد کردن نام مشتری یا شماره همراه، کارکنان شما می توانند مانند سفارش های قبلی خود به کل جزئیات مشتری دسترسی داشته باشند . سرورهای شما با آخرین سفارش خود می توانند آیتم های مهمان شما را پیشنهاد دهند و حتی سعی کنند موارد جدید را در منو به فروش برسانند. یکپارچه سازی سیستم سفارش رستوران CRM
سرورهای شما کل منوی خود را در مقابل خود خواهند داشت: در حین سفارش، پیشخدمت ها کل منو را از طریق برنامه سرورها در مقابل خود خواهند داشت. این به پیشخدمت ها در سفارش گرفتن، پیشنهاد و فروش اقلام کمک می کند. برنامه سرورها مطمئن می شود که هیچ موردی از دید مشتریان شما دور نمی شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.